دانلود نرم افزار | سافت اپ

معرفی نرم افزار ها به همراه آپدیت های جدید و توضیحاتی درباره نوع کارکرد آنها

دانلود نرم افزار | سافت اپ

معرفی نرم افزار ها به همراه آپدیت های جدید و توضیحاتی درباره نوع کارکرد آنها

اینجا ما به شما جدید ترین نرم افزار های روز جهان و نحوه ی استفاده و آمرزش آنها می باشد

۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

لپ تاپ های تینک پد لنوو به نسل دهم پردازنده های اینتل مجهز می شوند

کمپانی لنوو قصد دارد لپ تاپ های تینک پد جدید را با نسل دهم پردازنده های اینتل روانه بازار کند. در ادامه به بررسی لپ تاپ های تینک پد لنوو می پردازیم.لنوو چندی پیش اعلام کرد که بسیاری از لپ تاپ های این شرکت، به نسل دهم پردازنده های جدید Core i5 و Core i7 اینتل مجهز می شود. البته اعمال این تغییرات درونی، تاثیری روی پورت ها و دکمه ها ندارد. از این گذشته، پلتفرم جدید اینتل مجهز به فناوری WiFi 6 است که به عنوان یکی از بروزرسانی مهم در سال های اخیر در نظر گرفته می شود.

هواوی میت ۳۰ رسما از اپلیکیشن های گوگل محروم شد

البته این گوشی ها همچنان از اندروید بهره خواهند برد که به صورت رایگان و متن باز در اختیار آن قرار داده می شود 
اما گوگل طی مصاحبه ای که اخیرا با ورج انجام داده تایید کرده که میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو (که گفته می شود ۲۷ شهریور امسال معرفی می گردند) از سرویس ها و اپ های گوگل بی بهره خواهند بود و این مساله با در نظر داشتن اهمیت اپلیکیشن های گوگل می تواند به ضرر هواوی تمام شود.

پوشش جدید ایجاد شده توسط محققان، باتری لیتیوم فلزی را سبک تر می کند

محققان دانشگاه استنفورد موفق شدند با تولید یک پوشش جدید، باتری لیتیوم فلزی را چند قدم به مصرف در وسایل الکترونیکی نزدیک تر کنند.

اکنون چند سالی است که دانشمندان هم عقیده شده اند که باتری های لیتیوم فلزی، آینده دنیای تکنولوژی باتری ها را تشکیل می دهند و آن ها را نسبت به دیگر همتایان لیتیوم یونی خود، مهم تر می سازد. این عقیده از دو دلیل اصلی نشات می گیرد، اول اینکه این باتری ها قادرند تا در هر پوند، 33 درصد نیروی بیشتری را ذخیره کنند. دوم اینکه از این رو که در ساخت انتهای قطب مثبت این باتری ها به جای گرافیت از لیتیوم استفاده شده است، بسیار سبک تر هستند.

اصلی تربن مشکل باتری های لیتیوم فلزی این است که غالبا برآمدگی های کوچکی به نام دندریت روی آن ها ایجاد می شود. دندریت ها در طول زمان باعث سوراخ شدن غشایی که قطب های مثبت و منفی باتری را از یکدیگر جدا می کنند، خواهد شد. با برخورد و تعامل این دو طرف نیز امکان اتصال کوتاه وجود دارد که به نوبه خود می تواند منجر به آتش سوزی شود.

تاریخ رسمی انتشار اندروید 10 مشخص شد

دو نفر از بخش پشتیبانی گوگل تأیید کرده‌اند که اندروید 10 در تاریخ 12 شهریور (3 سپتامبر) به صورت رسمی منتشر خواهد شد.
گوشی‌های پیکسل 3/3XL و پیکسل 3a/3a XL به همراه مدل‌های قدیمی‌تر از این گوشی یعنی پیکسل 2/2XL هم این سیستم عامل را دریافت خواهند کرد.

کمپانی Dell از دو کروم بوک لتیتود جدید رونمایی کرد

شرکت آمریکایی Dell به تازگی از جدیدترین مدل های کروم بوک لتیتود رونمایی کرده است. در ادامه شما را از مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه این محصولات مطلع می کنیم.

شرکت Dell چندی پیش دو مدل جدید از کروم بوک لتیتود را به دنیا معرفی کرد. مهم ترین شاخصه این کروم بوک های جدید بهره گیری از پردازنده های Core i5 و i7 متعلق به نسل هشتم اینتل است. این نوت بوک ها به فناوری ExpressCharge مجهز شده اند و قادر هستند تا در طول روز شارژ را درون خود نگه دارند. این محصولات از شبکه ارتباطی LTE پشتیبانی کرده و آزمایش های MIL-STD را نیز با موفقیت پشت سر گذاشته اند. البته کروم بوک های جدید Dell ویژگی های دیگری هم دارند که در ادامه با آن ها آشنا خواهید شد.