دانلود نرم افزار | سافت اپ

معرفی نرم افزار ها به همراه آپدیت های جدید و توضیحاتی درباره نوع کارکرد آنها

دانلود نرم افزار | سافت اپ

معرفی نرم افزار ها به همراه آپدیت های جدید و توضیحاتی درباره نوع کارکرد آنها

اینجا ما به شما جدید ترین نرم افزار های روز جهان و نحوه ی استفاده و آمرزش آنها می باشد

دانلود SHAREit برای اندروید

چهارشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۳۰ ق.ظ


SHAREit  محبوب ترین و معتبر ترین نرم افزار ارسال و دریافت فایل از طریق وایرلس برای اندروید می باشد که میتوانید حجم عظیمی از فایل های شما را در کمتر از چند ثانیه جابجا کند . این نرم افزار فوق العاده محصولی است از شرکت معروف Lenovo که یک کمپانی تولید تجهیزات دیجیتال است . برنامه شیریت در رتبه بندی نرم افزار های مختلف در گوگل پلی رتبه ی عالی 4.5 از 5 را دریافت کرده و این خود نشان از بی رغیب بودن این نرم افزار قدرتمند می باشد .

نرم افزار شیریت برای کامپیوتر علاوه بر سرعت بالا ، قابلیت انتقال حجم بالایی از داده ها را بدون استفاده از اینترنت و فقط با استفاده از تکنولوژی WiFi دارا می باشد . شما با نصب این نرم افزار بر روی سیستم عامل اندرویدی خود می توانید تمامی فایل های مورد نظر خود اعم از موزیک ، ویدئو ، اشخاص موجود در لیست کانتکت ، تصاویر و هر آنچه که مد نظر دارید را با هر حجمی که دارند ، در کمتر از چند ثانیه به سادگی انتقال دهید . جالب اینجاست که این برنامه علاوه بر انتقال فایل بین دو سیستم اندرویدی به شما امکان انتقال فایل از سیستم اندرویدی به کامپیوتر و بالعکس را هم می دهد . هم اکنون میتوانید جدیدترین ورژن برنامه SHAREit برای اندروید را به صورت کاملا رایگان از یاس دانلود دریافت نمایید.


                                                                                   دانلود


رمز فایل : www.yasdl.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی